OneDrive vs Google Drive võrdlus

VÕRDLUS: OneDrive vs Google Drive

OneDrive vs Google Drive. Üks peamisi põhjuseid, miks pilveruumi kasutatakse, on andmete salvestamine ja nende jagamine. Saate salvestada kõik andmed pilve peale ja siis sealt neid kasutada millisest seadmest soovite. Nutiseadmest, tahvelarvutist, tööarvutist, valikuid on palju. Nii G Suite kui ka Office 365 on muutnud salvestamise ja seejärel andmete jagamise imelihtsaks. Allpool võrdleme mõlema suure pilveteenuse pakkuja võimalusi.

G Suite – Google Drive pilveruum

G Suite annab igale kasutajale pilveruumi olenevalt tema litsentsist:

  1. Basic 30GB (E-maili maht on suhtes pilvemahuga – kui e-maile on 20GB siis Google Drive mahtu on järel 10GB)
  2. Business 1TB (vähem kui 5 kasutajat) või lõpmatuseni
  3. Enterprise 1TB või lõpmatuseni
OneDrive vs Google Drive võrdlus
Google Drive

Lõpmatuseni pilveruumi saab aga business ja enterprise plaaniga, kui on üle viie kasutaja litsentsi. Kui aga kasutaja litsentse on vähem kui 5, on igale kasutajale 1TB salvestusruumi Google Drive keskkonnas.

Rakendus on saadaval mobiiliseadmetele, tahvelarvutitele, töölaua arvutitele jne. See võimaldab teil hõlpsasti juurde pääseda Drive’i salvestatud failidele ja teha need isegi võrguühenduseta kättesaadavaks. Google Drive on muutnud ka failide jagamise oma kolleegide või kellegi teise jaoks väga lihtsaks. Võite jagada e-posti teel, lubada teistel lihtsalt vaadata või redigeerida faili ja isegi lubada teistel neid alla laadida.

Nagu me teame, on Google otsinguga esirinnas. Sama kehtib ka Google Drive dokumentide ja kaustade leidmisega. Otsingu tööriist töötab Google’il lihtsalt väga hästi.
Kindlasti on oluline märkida, et Google enda formaati kasutades ei ole vajalik Microsoft Office tarkvara, vaid kõik igapäeva toimingud saab tehtud Google enda tarkvaraga.

Office 365 – OneDrive Pilveruum

Office 365 annab igale kasutajale 1TB pilvemahtu, olenemata litsentsi plaanist. 1TB on väga suur maht, kuid see pole lõpmatuseni. Mõnesmõttes on 1TB kasulik, kui võrrelda seda Google Drive pilvega, kus peab olema vähemalt 5 kasutaja litsentsi, et saada lõpmatuseni mahtu. Business Essentials sisaldab 1TB OneDrive andmemahtu ja samalajal eraldi ka 50GB e-maili mahtu.

Iga kasutaja saab 50 GB e-maili mahtu mis on lahus OneDrive pilvemahust. Kui aga 1TB mahtu saab täis, on võimalik seda juurde osta. Hallake faile mis on sünkroniseeritud teie kõikidesse seadmetesse: lauaarvuti, sülearvuti, tahvelarvuti või nutiseade. Sarnaselt Google Drive’iga saate sünkroonida faile OneDrive’i abil ja neid hõlpsasti jagada.

onedrive
Microsoft OneDrive

Kasutades Windows 10, tuleb OneDrive integreerituna kohe kaasa operatsioonisüsteemi. See teeb andmete salvestamise pilvepeale ja nende jagamise lihtsaks. Faile saab avada OneDrive rakendusest Microsoft Office rakendustesse ja teistesse vaikimisi rakendustesse mis on arvutil peal.
Samuti on väga suur pluss failide automaatne salvestamine, kui need asuvad Onedrive keskkonnas ehk ei teki olukorda, kus terve päeva töö läheb kaduma. Samuti tekib igast salvestusest versioon, mida saab kasutaja vajadusel ise “taastada”.
Parimaks toimiseks on vajalik kindlasti ka MS Office kõige uuem tarkvara. Onedrive’is olevaid faile saab kenasti muuta ka otse üle Interneti, kuid arvutis nende failide lokaalne muutmine eeldab MS Office tarkvara.

OneDrive vs Google Drive lõppsõna

Kui me räägime algtaseme plaanidest, siis on Office 365 kindel võitja: kasutaja saab 1TB pilveruumi ‘Business Essentials‘ litsentsiga. Samalajal kui e-maili maht on 50GB ja see on täiesti lahus OneDrivest. Võrreldes aga Google ‘basic‘ plaani kus 30GB oma põhiplaaniga loeb Google e-kirju ka selle 30GB sisse.

Liikudes Google litsentsidega edasi G Suite ‘Business‘ plaani juurde, tuleb Googlele kindel eelis (Seni kuni ettevõttel on 5 või enam kasutajat). G Suite ‘Business‘ plaaniga saate piiramatu mahu, mis on äärmiselt kasulik igale ettevõttele, kellel on vaja salvestada suuri faile. Kuigi Microsoft Office 365 1TB limiit kõlab väga heldelt, siis te ei kujuta ettegi, kui kiiresti saab see maht täis. Salvestades suuri pildi-, video- või helifaile pilvepeale, kasvab hetkega vajadus suurema pilvemahu järgi. Kui rääkida lihtsatest dokumentide ja arvutustabelitega töötamisest, peaks 1TB piirmäär kasutaja kohta olema täiesti piisav enamiku väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks.

Lisainfo

Kui sa juba seda loed, siis Econet Systems võib aidata teie ettevõttel otsustada millist pilveteenust vajate, migreerida nii G Suite kui ka Office 365 keskkonda ja seadistada algusest lõpuni. Võta julgelt meiega ühendust ja küsi lisainfot, kuidas need kaks suurt toodet võivad teie ettevõtte tööd parandada.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga